Flavin 7

SLIM FLAVIN 7+

(0/0)

A Slim Flavin 7+ fő hatóanyaga a glabridin. A glabridin az édesgyökérben (Glycyrrhiza glabra) megtalálható flavonoid, segítséget nyújthat fogyókúra, magas koleszterinszint, csontritkulás esetén, valamint hormonális problémák, tipikusan a változó korral együtt járó tünetek csökkentéséhez járulhat hozzá.

gyumolcs-flavin7

A Slim Flavin 7+ glabridin mellett tartalmaz szőlőmag- és szőlőhéj-őrleményt, szedermag- és héj-, cseresznyehéj-, ribizli-, bodzahéj-, szilvahéj- és almahéj-őrleményt. Ennek a komplexnek köszönhetően immunrendszerünket is erősítjük, a készítmény magas polifenol-tartalmának köszönhetően pedig támogathatjuk a szívmunkát és javíthatjuk a vérkeringésünket.

Fogyókúra Slim Flavin 7+-el

A Slim Flavin 7+-et elsősorban fogyókúrázóknak ajánlott. Legfőbb hatóanyaga, a glabridin segíti a zsigeri, tehát a belső szerveken lerakódott zsír lebontását. A glabridin ezen kívül támogatja az optimális zsíranyagcserét, segíti a zsírsavak lebontását. Egészséges étrend és életmód mellett hozzájárul a normális testzsírszint kialakításához és megtartásához.

A zsigeri zsírszövetek felhalmozódása különböző betegségekhez vezethet, viszont szervezetünk viszonylag könnyen képes energiát nyerni belőlük. Így amint beindul a zsigeri zsírszövetek lebontása, mobilizálódnak a bőr alatti zsírok is és megkezdődik a fogyás, különösen a hasi fogyás.

Logikusan következik ebből, hogy a Slim Flavin 7+ legfőképpen azoknak ajánlott, akik hasi elhízást tapasztalnak, koleszterinszintjük magas vagy emelkedett, illetve akkor, ha vércukorszintjük is magas vagy a családban gyakori a cukorbetegség.

Mivel a glabridin ösztrogénszerű hatásokat is képes kifejteni, azoknak a nőknek is ajánlott, akik a klimax tüneteit szeretnék csökkenteni, valamint azoknak, akik a hormonális változások következtében híztak és fogyni vágynak.

A fogyókúra alatt ügyeljünk arra, hogy ne koplaljunk, helyette inkább étkezzünk rendszeresen, de egyszerre semmiből ne fogyasszunk sokat! Naponta ötször ajánlott étkezni, a reggeli és az ebéd legyen bőséges, a vacsora, a tízórai és az uzsonna legyen visszafogott. Vacsorára mindig könnyű ételeket fogyasszunk!

Kerüljük a fehérliszttel és a finomított cukorral készült pékárukat, helyettük fogyasszunk teljes kiőrlésű lisztekből készült kenyeret, kristálycukor helyett pedig használjuk természetes édesítőszereket, alkalmanként, kis mennyiségben mézet vagy barnacukrot.

Fogyasszunk sok zöldséget és gyümölcsöt, de a magas keményítő-tartalmú ételek (krumpli, kukorica, fehér rizs) fogyasztását minimalizáljuk.

Köretnek főzzünk barna rizst, hajdinát, bulgurt, kuszkuszt, quinoát vagy amarántot.

A fogyókúra alatt fogyasszunk megfelelő mennyiségű folyadékot, felnőttek esetén naponta 2-2,5 liter tiszta vizet igyunk meg!

Értékelés
(0/0)
Értékelés Írása
Ez a név fog megjelenni a hozzászólásodnál!
Pl.: Nagyon egészséges, jó ár, stb.
Pl.: Csomagolás, kevésbé hatásos, stb.
Minimum 20 karaktert írj! Az elküldött értékelés perceken belül megjelenik az oldalon! (Kötelező).